6.10.2014. Päev 9.



Kell 12.30
Loksun offroad mersu bussis Mount Vesuvi otsa. Loksutab igas suunas, aga vaade on ilus ja tunne on pull.


Foto: Sulev

Bussiga tippu ei saa. Osa tuleb kõndida.

Kraatri kohal.

Suitseb küll. Foto: Kadri

Kell 18.50
Oleme kuskil Itaalias. See on üks sitt koht. Seisame mere ääres parklas. Köik on vihase kurva segused. Jah. Meie bussist varastati just hunnik asju. Läks läpakaid, fotokaid, tahvelarvuteid, hunnik laadijaid ja muud pudi padi. Esmasel silmapilgul on minu asjad alles. Kott, kus mul on arvuti ja laadijad oli küll nats nihkunud, aga vähemalt bussis ja avamata. Seljakoti vötsin viimasel hetkel poolenisti vastumeelselt randa kaasa. Ma teadsin, et mul sealt eest asju hetkel vaja ei lähe...ei läinudki. Aga vähemalt on alles. Praegu ootame politseid, varsti juba tund aega.


Seljakott ja söök olid kaasas. Foto: Kadri


Kell 19.25
Söidame politseiauto järel jaoskonda...

Foto: Sulev

Kell 20.05
Oleme politsei jaoskonnas. Ohvrid sees ja meie hoovis bussis.

Kell 20.40
Seis on sama, välja arvatud, et hetkel on taustaks Metallica 'Nothing else matters'.

Kell 20.50
Liigume.

Kell 21.10
Söidame kämpa poole
Mare: Keegi veini tahab?
Heiki roolist: Mina
Mare: Sina praegu ei loe
Heiki: Aga kui ma praegu jooma hakkan, siis see möjub alles siis, kui me kohale jöuame.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar