4.10.2014. Päev 7.



Kell 10.25.
Kui ma prillid eest ära vötaks, oleks näha, et mul on silmad pahupidi peas.- Minea.

Õnneks on kõigil prillid ees. Foto: Minea

Kell 13.10
Normaalsed inimesed vaatavad tsekk innide järgi, mis nad eile öhtul tegid, mina vaatan sketsbooki järgi.- Kadri.

Otsustasin kelltorni järjekorras sketsida. Perspektiiv muutus muidugi iga mõne aja tagant ja asend oli kõike muud kui soodne, aga lõpuks üks susserdis sealt välja tuli.

Torni otsast on palju mõnusam vaadata allolevat inimeste saba, kui seal ise enam seisma ei pea. Muidugi kui kellaroni saime tunnise ooteajaga, siis Brunelleschi kupli otsa poleks ilmselt kahe tunniga ka jõudnud.

Viimase hetke ettevalmistused ettekandeks.

Kell 18.05
Kolllektiivne pohmell.- Kadri.

See paat oli paras väljakutse

Villa Lante. Mulle meeldis.

Leia pildilt turist. Foto: Kadri

Lihtne viis muuta maailma rõõmsamaks.

Mis sõbrapilt? Ma olen üksi ka piisavalt äge. Foto: Minea

Leia pildilt mõtlev inimene. Foto: Minea
Kell 21.55
Tahate peenist näha? Minge vaadake, üks istub seal. -olukorras, mil lubatud majutusest öeldi ära ja kämpingus, kuhu meid saadeti, istus onu, kes ei tahtnud kuuldagi sellest, et me võiks oma telgid sinna püsti panna. Olgu lisatud, et lõpuks leidsime endale koha ühes hotellis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar