3.10.2014. Päev 6.



Kell 9.55
Söidame ööbimiskohast Pisa poole. See pidi maksma 18 eurtsi, milline röövimine.

Eile pärast Veronat me söitsime, siis söitsime ja siis söitsime ka. Üritasime käia villad del ?? Ma jälle ei mäleta. Igatahes otsustasime seal, et sellise hinna eest me sinna sisse ei lähe. Omaette teema oli meie üritus wc'sse minna. See söi lihtsalt Kadri pandud 50 senti ära ja ei suvatsenud krooksugi teha. Nii me sealt lahkusime. Need metsapeatused on ikka palju efektiivsemad asjad. 

Nii need kilomeetrid möödusid. Foto: Kadri



Tegime kuskil mägedes ka sketsimise peatuse. See oli mu taandarengu tipphetk... ma loodan, sest kui hullemaks saab ka minna, siis mul enam sketsida ei meeldi.



Selfied on igatpidi teemas. Foto: Sulev


Õäöü. Siin on krussis teed, nii ei saa blogi teha.

Kell 12.35
Pisa torn on sketsitud ja torni hoidmise pilt ka tehtud. Ja mis köige parem, siis pelgalt torni vaatamise eest raha ei küsitud. Aga koht ise koos teiste ehitistega lisaks tornile- jah, üllatus, üllatus, seal on teisi hooneid veel- oli väga mönus. Saaks need inimestehunnid poole vörra vähemaks, oleks väga viis. Aga siiski pea tühja muruplatsi peal skitsida oli hää.



Foto: Kadri

Foto: Minea


Söidame villa la Petraiasse, seal mu viimane ettekanne, juhhei, saab need kaelast ära.

Ikka on tore nurga tagant sketsivaid sõpru avastada.

Parter. Proovisin horisontaaljooni mitte kasutada.


Kolmereisiline kogemus ütleb, et objekti tellingute alt leidmine on üpris tavaline nähtus.
 
Õhtul jõudsime Firenzesse. Kusjuures, kui bussi aknast saab ilma igasuguse zoomita teha Firenze Toomkirikust sellist pilti, siis on üpris selge, et ma oleme jõudnud kuskile, kus me bussiga olla ei tohiks...

TASUTA WIFI!!! Foto: Sulev


Gelato.

Õhtune Firenze. Foto: Kadri
Sketsbooki üks tagumistest lehekülgedest sai täiendust, lisaks seal juba poolteist aastat eksiteerinud Kreeka blogi jupile.

Sketside vaatamine. Foto: Sulev

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar