28.09.2015. Päev 1.



Kell 7.50 
Hakkasime liikuma Itaalia poole. Mind korjati viimasena kodust peale, täitsa ukse eest, lux värk. Olen maganud öösel alla tunni. Täpselt ei saagi tegelt aru, mis toimub, eriti siin üksi tagapingis istudes. Ok, söidame.




Nagu eelpool mainitud, olin öösel alla tunni maganud... Foto: Kadri


Leedu. Selline kätepesu süsteem ajas isegi TTÜ inseneritudengitel pea sassi.
Meie emalaev.



Kell 15.25 
Oleme Leedus kuskil. Varsti äkki peaks Poolasse jöudma hakkama. Olen kogu aja maha maganud, aga see-eest tunnen ennast praegu paremini kui hommikul sisuliselt magamatuna. Mingi reaalsustaju on tagasi tulemas, kuigi vist mitte täielikult. Sulev söidab juba 8 tundi järjest. Aga niipalju kui ma siin aknast välja olen vaatanud, siis märksönaks on, et lehmad söövad künklikul karjamaal.
 
Nonii, olemegi Poolas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar